Min gästbloggare kommer tillbaka!

Ja, ni älskar henne! Jag har förstått det, med tanke på att min besöksstatistik steg med över 100 % efter hennes gästinlägg! Jag kan garantera er att hon kommer tillbaka! Om du har något förslag på vad du vill läsa om från vår egen "relationsexpert" (ja, hon verkar ha snöat in på det ämnet) får ni gärna berätta det. Andra ämnen än relationer är också välkomna. Men, än en gång vill jag påminna er om att både inlägget igår och i måndags skrivs med mycket humor och det är absolut ingenting ni ska ta på för stort allvar. För oss är det mest en rolig grej. Men jag är glad att ni reagerar och skriver vad ni tycker!

Just nu sitter jag på balkongen med datorn, vädret är helt underbart ju! Det känns nästan som sommar och som jag längtar nu! :)

Till sist vill jag påminna er om min lilla tävling som fortfarande är igång, jag har fått in ganska många bidrag, men jag känner att de behöver lite motstånd. Läs mer här!


Min vackra utsikt. Kanten på datorn lite längst ner, kyrktornet där uppe och blå himmel!
2009-04-02 @ 16:57:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade du en besökare innan Welle? Då har du ju två nu iaf :)



På skoj digidoj!Kul kul kul, när ska du presentera alla bilderna?



/ Kim Wilhelm

2009-04-02 @ 20:21:30
Postat av: Wendela

Hehe, där fick du till det Wille ;)

Någon gång nästa vecka skulle jag tro, håll utkik ;)

2009-04-02 @ 22:40:11
URL: http://wendelamedw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0