Tävling: Look-a-like!

Ja, du läste rätt. Det lilla projektet som jag skrev om innan är en tävling. Tävlingen går ut på att du ska visa mig vem du är lik. Reglerna är lätta. Du tar ett kort på dig själv och ett kort på den personen du är lik, det kan vara precis vem som helst. En kändis, en kompis eller en seriefigur. Detta mailar du sedan till [email protected]. Om du inte kan komma på någon Du är lik, går det lika bra att skicka in ett bidrag av en kompis som är lik någon. Kom bara ihåg att du måste känna personer du anmäler och då delar ni även på priset. Det finns heller ingen gräns på hur många olika personer du får anmäla!

(Själv får jag ibland höra att jag är lik min syster, men det tycker jag inte själv. Förutom en gång när hon och jag var och shoppade. Jag gick då emot henne och pratade med henne ända tills jag upptäckte att det var en spegel jag gick emot).

Antagligen undrar ni ju säkert också vad priset är? Jo, priset är en hel drös med solkrämer från märket soleo som säljs på nästan alla solotek runtom i landet. De här solkrämerna smörjer ni in er med innan ni lägger er i solariet för att då få en djupare och finare brun färg. Jag har själv provat de här krämerna och använder dem varje gång jag solar och jag kan av egen erfarenhet säga att det ger väldigt mycket mer att sola med dem. Man blir mycket brunare och färgen håller även längre. Dessutom så luktar de väldigt gott! :)

Vinnaren kommer jag välja med hjälp från min lilla jury som står bredvid mig i vått och torrt. Vinnaren presenteras i bloggen på ett specifikt datum jag återkommer med. Nu är allt ni har kvar att göra att komma på någon ni är lik och sedan skicka iväg ett mail till mig, så kan det vara du som snart är brunast i stan!

I prispotten finns allt från solkrämer man använder både före och efter solning, vattenflaskor och massa prover med olika krämer för både män och kvinnor.


2009-03-31 @ 18:02:54 Solning Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0