En orkan har svept genom mitt hem

Nu är min syster hemkommen och vi har ätit. Maten var precis som väntat helt underbar. Däremot kunde det gått illa eftersom att jag först glömde att ta bort plasten på gurkan

Något annat som också var väldigt väntat är allt smink och alla kläder som hamnat överallt. Det enda som behövs för att fylla ett rum med smink, kläder, krämer, plattänger, handdukar och andra saker är min syster. Hon slänger fram allt hon äger på golvet och sängen när hon ska göra iordning sig. Därför är det väldigt imponerande när hon faktiskt plockar undan det lika snabbt. Jag måste även säga att det är inte lika illa som det har varit. Sen hon flyttade hemifrån har hon blivit mycket mer ordningssam. Ett tag hade hon en period då varje rum hon satte sin fot i såg ut som att en mindre orkan hade svept rätt rätt igenom. Orkanen Michaela!


Den underbara maten jag lagade


Ganska tidigt i orkanen (det blir alltså värre)
2009-03-13 @ 18:19:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: marie

De där va väl inget mot hur de brukar se ut när Mia är i farten.... :)

2009-03-13 @ 19:43:24
URL: http://wendelamedw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0