När jag blev kysst av en brasilianare

Det var en helt vanlig sommarkväll. Jag hade under kvällen umgåtts med mina vänner och min syster hade varit på Harrys. När jag kom hem och precis skulle gå och lägga mig öppnades dörren med en smäll och min syster dundrade in i rummet och berättade att hon skulle på efterfest. Efter en blick på min syster bestämde jag mig för att jag ska nog följa med på den här efterfesten, så jag hoppade snabbt i kläderna igen och vi begav oss upp mot stan.

Min syster hade stämt möte med sina vänner utanför pizzeria piri piri och därför satte vi oss där utanför och väntade. Hon hade under vår promenad upp till stan berättat om en brasilianare som hade följt efter henne på Harrys under hela kvällen. Helt plötsligt dök just den här brasilianaren upp från ingenstans till min systers stora förskräckelse. Under min lycka att äntligen ha fått ett ansikte på killen jag har hört historier om den senaste halvtimmen tar han plötsligt tag i min systers ansikte och ger en kyss som hon aldrig kommer glömma. Efter ett litet tag fick hon lite andrum och tittade fram bakom brasilianaren, blöt i hela ansiktet såg jag hur även hon började skratta när hon såg hur jag vek mig dubbel av skratt några meter bort.

Jag skulle inte ha skrattat. För helt plötligt dyker en brasilianare till upp bakom hörnet och antagligen inspireras han av vad hans vän sysslar med. Han tar därför tag i mitt ansikte och kysser mig precis på samma sätt som den andra brassen kysser min syster. Chockad som jag var visste jag inte vad jag skulle ta mig till, om jag dra mig därifrån, kyssa tillbaka eller börja skrika, så det slutade med att jag helt enkelt bara satt kvar och inte rörde en fena.

När min syster är färdigkysst och hon vänder sig mot mig för att analysera det som just hände ser hon hur jag precis utsätts för samma sak. Chockad står hon bara och skriker "Hallå! Brassen kysser min syster"! Sekunden efter släpper brasilianaren mig och båda två hoppar in i en bil som kör förbi. Chockade och med svullna läppar står jag och min syster kvar på gatan och tittar efter dem...



2009-03-29 @ 22:32:12 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Emil

ha ha jag var me då får se upp den ena av dom kommer tillbax till sverige nästa vecka :)

2009-03-30 @ 04:26:22
Postat av: Michaela

Haha, bäst att hålla sig inomhus den närmsta tiden alltså ;)

2009-03-30 @ 08:22:22
Postat av: Sylvia

haha! xD gosh, minns när du berättade det för mig i somras, skrattar lika mycket nu när jag läser ditt inlägg som då;)

2009-03-30 @ 19:53:07
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: Wendela

Hahaha, jaa! det var ganska inte den mest lyckliga kvällen i mitt liv! Men roligt var det :)

2009-03-30 @ 20:03:16
URL: http://wendelamedw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0