Det finns positiva saker med killar också!

God morgon!

Jag fick väldigt mycket respons igår angående inlägget Gästblogg: En lektion i raggningsteknik (för killar)!. Både positivt och negativt. Därför känner jag att det här är ett ämne jag kommer att spinna vidare på och jag kan garantera att den gästbloggaren kommer ni att få se mer av här. Kanske blir det till och med så att hon avslöjar sin identitet.

Glöm däremot inte bort att inlägget var skrivet med mycket humor och glimten i ögat. Det är alltså ingenting ni ska ta så allvarligt på. Vi är medvetna om att det här absolut inte gäller för alla killar och precis som vi nämnde innan så finns det ju positiva saker med det motsatta könet också. Vad är egentligen sexigare än en riktig man i uniform?

För att hitta inspiration till en fortsättning frågar jag er killar, vad gör vi tjejer för misstag om och om igen?

Ha en bra dag!
Puss Wendela

2009-03-31 @ 08:06:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: W.

Jaa, vi män som är snygga i uniform tar ju åt oss ;)



En sak jag har upplevt med en del tjejer (säger inte alla!) är att de är så kryptiska när det kommer till känslor. Man ska lista ut deras minsta lilla tanke själv och själv vara den som berättar hur man känner. Lite avsaknad av ömsesidighet så-att-säga.



Good words as always, W. Thanks!

2009-03-31 @ 19:03:56
Postat av: Wendela

Kära W!

Jag tycker absolut att du har rätt. Vi tjejer har en förmåga att göra precis så som du beskriver. Jag känner faktiskt igen mig själv.

Vi vill att ni ska förstå blickar, ord och allt när ni egentligen inte förstår något alls. Killar har inte samma känsla för detaljer ;)

Tack för inspirationen, det kommer nog komma upp i det uppföljande inlägget :)

2009-03-31 @ 19:35:58
URL: http://wendelamedw.blogg.se/
Postat av: Folk kallar mig för feminist...

Listan är mycket lång eller snarare extremt lång skulle jag vilja säga. Har tyvärr inte tid att skriva något nu tyvärr, jag måste iväg men jag vill åter igen poängtera att listan är extremt lång.

2009-04-01 @ 14:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0