Ännu en filmstjärna på HP

Idag åkte det hederliga gamla hårbandet fram igen, men den här gången var det Amanda som satte det i håret istället för Sofie. (Här kan ni se resultatet från när Sofie hade på sig det). Jag förstår inte vad det är med det där hårbandet, men det gör verkligen att man blir lik någon annan. Idag när Amanda satte på sig det såg jag direkt att hon var sjukt likt Agneta Fältskog. Trots att Agneta inte har något hårdband i håret på bilden här nedan så är de riktigt lika. Hårbandet tar alltså fram de bästa (?) sidorna hos oss. Jag tror inte att jag vågar prova det!


Amanda och Agneta. Identiska frisyrer.
2009-03-24 @ 19:25:03 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: amanda

haha vart då? du är puckad wendelä! :D

2009-03-24 @ 23:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0