En filmstjärna på HP

Häromdagen satt vi i skolan och spelade poker på rasten precis som vanligt, när det skedde en mindre vanlig händelse. Helt plötsligt drar Sofie upp ett hårband ur väskan som hon sätter i håret. Ingen av oss andra tänkte speciellt mycket på detta, förrän jag vänder mig mot henne för att säga något. Jag slås då av hur otroligt lik hon är någon. Det tar inte mer än två sekunder för mig att se att det är den rullstolsbundna tjejen i Fucking Åmål. När jag i ett skrattanfall berättar det för de andra kan de inte annat att hålla med. Den händelsen gjorde hela min dag, det var länge sedan jag var på så bra humör.

Vem är vem? Till och hårbanden är ju identiska.
2009-03-12 @ 17:27:31 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: S

HAhahhaha! men hon har ju inga lastbilsögon? Jag fattar inte vad du menar tycker INTE vi är lika !

;)

2009-03-12 @ 21:43:24
Postat av: S

HAhaha! Hon har ju inga söta lastbilsögon! Jag fattar inte vad du menar, vi är ju INTE lika! ;)

2009-03-12 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0