Idag är det min tur!

Hejsan!

Dagen började med att Robin kom på den otroligt roliga idén att vi skulle "spela" golf. Det var lättare sagt än gjort. "Spela" eftersom det inte alls gick så bra. Jag var hela tiden så rädd att jag skulle råka slå mig själv i huvudet med golfklubban och om jag känner mig själv rätt så skulle jag inte bli förvånad om jag hade lyckats med det heller.

Gårdagskvällen var också rolig. Jag hade ganska tur att Mia kände sig så pass bra i foten och benet igår att hon lämnade kryckorna hemma, eftersom det visade sig att jag också skulle behöva dem idag. Förutom grillningen hade vi bestämt oss för att spela kubb, men tyvärr kom vi inte till skott förrän mörkret hade kommit. Det löste vi lätt genom att sätta på strålkastarna (jag förstår inte var de kom ifrån, har alla som bor på landet egna strålkastare?) och sedan börja spela kubb. Dessvärre såg väl inte alla ändå i mörkret och en viss person råkade kasta en kubbpinne rätt på mitt knä. Blåmärket är hyfsat stort och idag är kryckorna mina!

PS. Du glömmer väl inte att kolla igenom de roliga look-a-like bilderna :)


Något fel på golfklubban?
2009-04-11 @ 14:44:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0