Vinnarna i min look-a-liketävling!

Nu tänker jag presentera vinnarna i min look a-liketävling. Jag har med hjälp från mina vänner tagit fram en etta, en två och en trea. Resten av bilderna lägger jag också in för att de är så roliga, me de ligger utan inbördes ordning:)
Jag kan garantera att det här blir roligt, så passa på att njuta! :)


Placering nummer 1:
Aleaxander Tengvall är riktigt lik kristdemokraternas partiledare Göran Hägglund.


Placering nummer 2:
Kim Lindman får ofta höra att han är lik Hugo som vann Linda Rosings hjärta i Den rätta för Rosing.


Placering nummer 3:
Vissa tycker att Oscar Bengtsson är väldigt lik seriefiguren Alfred E Neuman.

Placering nummer 4-20 utan inbördes ordning:


Vinnaren Alexanders flickvän Amanda Lundberg var väldigt lik Agneta Fältskog en dag.


Att Anton Carlsson är lik sin tvillingbror Martin är väl ingen förvånad över?


Bertil Karlsson (även min far) får ofta hör att han är lik Terminator. Ibland får han även höra att han är lik fotbollsmålvakten Oliver Kahn och även Peter Burns från Melrose Place.


När Fredrik Karlsson rakade av sig håret blev han plötsligt väldigt lik Fredrik Ljungberg.


Jimmys dubbelgångare är rapparen Petter!


Kim Wilhelm Hättander får ibland höra att han är lik Ashton Kutcher. Det tycker han själv också.


Medan andra tycker att Kim Wilhelm har vissa likheter med Eiffeltornet. Till exempel höjden.


Lionel Svensso påminner faktiskt lite om sin landsman Olivier från Big Brother.


Linnéa Rosén Söderkvist ser precis ut som den svenska skådespelaren Claudia Galli.


Lotta Nilsson har otroligt många likheter med en kravall.


Mårten Westman ser ut att vara bror med Boxer-Robert.


Robin Stolt ser ungefär likadan ut som sin bror Daniel.


Robin Stolts andra dubbelgångare heter Kalle Anka.


Sebastian Nilsson lade en helkväll på att bli så lik sin kusin Marcus som möjligt.


Som ni redan vet, är Sofie Persson läskigt lik den rullstolsbundna tjejen i Fucking Åmål vissa dagar.


Stig Nilssons okände tvillingbror är Carolas ex-man Runar Sögaard.


Victor Larsson ser precis ut som Tomas Järvheden från tv-programmet extra extra.

Tack för att ni tog er tid att kolla igenom bidragen! :)
2009-04-10 @ 17:33:45 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: trogen läsare

Ofta tenga vann :S fan ser du med? Jimmy är ju den som är mest lik någon. skandal!

2009-04-10 @ 22:02:40
Postat av: Michaela

Alex, ge dig ;)

2009-04-10 @ 22:26:41
Postat av: urban

kött fi faan! freddie säger jag bra! vinnaren!

2009-04-10 @ 23:15:57
Postat av: Läsare som inte vet vem alexander är!

2009-04-11 @ 15:28:11
Postat av: Läsare som inte vet vem alexander är!

Kim är helt klart likast och borde vunnit 1a priset!Ni tkr ju bara alexander är likast för ni vet hur han ser ut i glasögon! För en okänd, opartisk outsider som mig själv så ser jag inte likheten mellan göran o den här sk "Tenga". Tenga har säkert någon flickvän som har riggat tävlingen, hotat eller mutat domaren för att hon själv vill ha priserna. Det är värre än Tomas Andersson i SM-finalen!

2009-04-11 @ 15:31:14
Postat av: Läsare som inte vet vem alexannder är!

Mest lik*

2009-04-11 @ 15:34:31
Postat av: Wille

Hörde att dendär "Wille" var en mobbad kille!



Fan så illa Welle ;)



Jimmy borde vunnit med hästlängder. Jag anar partisk jury, jag anar partisk jury...



Pusspuss

2009-04-13 @ 00:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0