Raggningstekniken i Vimmerby!

Jag beklagar verkligen den extremt dåliga uppdateringen. Det beror på en blandning mellan att jag har så mycket trevliga vänner och pojkvänner som håller mig hemifrån (och då även ifrån min dator) och att mitt liv inte är riktigt som vanligt nu under lovet.

Hur som helst, igår bestämde jag och Robin oss för att ha en trevlig kväll för oss själva efter middagen hos Lotta och hennes familj! Men, icke förvånande, kommer självklart mina kära vänner Amanda och Sofie och våldgästar oss. Jag och Robin försökte oss på ett extremt roligt skämt när de kom, men det hela blev misslyckat eftersom de vägrade tro att det var ett skämt. De trodde bestämt att vi var helt seriösa med vårt lilla skämt. När vi sedan hade skjutsat hem ligisterna, var och en hem till sig var det första Robin sa: "Så där var jag och mina kompisar också när vi gick i ettan"!

Sedan skulle jag och min underbara pojkvän (idén om att jag skulle nämna honom som min underbara pojkvän var helt och hållet hans) köpa pizza till honom. På vägen tillbaka från pizzerian till bilen fick Robin ett litet konstigt förslag från en förbigående tjej: "Ska vi ligga"? Varpå han chockad svarar: "Nej, tyvärr"! Hallå, jag satt i bilen? Var det kanske någon som hade kollat på Ballar av stål och inspirerats av Kaninkokerskan? Däremot reagerade inte jag som de sura tjejerna i programmet, utan istället skrattade jag hela vägen hem!


Ett gammalt kort från Metropol på mig och mina vänner. På den tiden då vi alla fortfarande var blonda!
2009-04-12 @ 14:20:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0