Olika fetischer på jobbet!

På min pappas och min systers jobb finns det två olika män som har två olika fetischer. Jag ska börja att berätta om den ena!

Han heter Henrik och just för tillfället har han övergett sin fru och sin dotter för en älskarinna på trädgården. Han har nämligen fått en grävmaskin av sin far och nu gör han ingenting annat än att gräva i sin trädgård. Det har till och med gått så långt att grannarna börjat engagera sig i hans grävning och antalet besök hemma hos dem har ökat drastiskt. Idag tänkte jag och min syster att vi skulle åka förbi hans hus och se om han verkligen gräver så mycket som de säger på jobbet. Och det enda jag säger är: Ta en titt på bilden här nere, killen har verkligen grävmaskins-fetisch!



Den andra, han heter Mårten och idag övergav han sitt jobb en stund för att stilla sitt godissug. Han delar kontor med min syster och helt plötsligt stannar han upp i allt sitt arbete och slänger ur sig: "Mia, skulle det inte vara gott med en jättestor godisskål här på kontoret"? Mia nickar lite instämmande och i nästa sekund har Mårten rest sig upp ur sin stol och säger "Vänta lite", och rusar sedan ut ur rummet. Ungefär 20 minuter senare kommer han tillbaka med en jättestor skål fylld med godis som han köpt på ÖB! Och det enda jag säger är: Ta en titt på bilden här nere, killen har verkligen godis-fetisch!

2009-04-21 @ 22:13:36 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: moonzanna

Hej!



Sveriges största armbandsshop Bracy.se erbjuder dig att inleda ett samarbete genom din blogg.

Är du intresserad ??

Maila mig isåfall på [email protected] så skickar jag dig mer info.



Kram Sanna A

www.moonzanna.blogg.se

Bracy.se

2009-04-21 @ 22:22:51
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: Henrics övergivna sambo

Jag hade hellre sett att Henric och Mårten dansade Knäckebrödsdansen från "Talang"... Men alla har vi våra egna intressen...



P.s. Vår dotter sjunger numera "Jag älskar min trädgård" för sin pappa.. D.s.



Ha det gott // Sandra

2009-04-21 @ 22:29:43
Postat av: Wendela

Henrics öveegivna sambo!



Om du någon går fångar Henric och Mårten på film när de gör knäckebrödsdansen. Var vänlig skicka den filmen till mig! :)



2009-04-22 @ 15:18:58
URL: http://wendelamedw.blogg.se/
Postat av: Henrics övergivna sambo

Absolut!

2009-04-22 @ 21:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0