Nytatuerad!

Ikväll har jag faktiskt tatuerat mig. Ingenting stort och välplanerat motiv som jag snickrat på i flera månader, utan jag har fyllt i mina små bokstäver på min gamla tatuering. Eftersom att min "Hermana Menor" tatuering på foten nästan helt har bleknat bort och även suddats ut på vissa ställen har jag fyllt i hela tatueringen. Nu ser den helt underbar ut. Vi planerar även att fylla på den med arabiska tecken inom de närmsta veckorna, sedan kommer jag vara nöjd för ett tag!

Skulle även vilja tatuera in en blomslinga som min pappa har målat, helst på höften eller revbenet, men eftersom att jag har lovat min mamma så ska jag vänta tills jag är 18. Man känner sig nästan lite smått beroende efter en tatuering :)

Eftersom det fortfarande är lite svart på hela foten tycker jag inte att ett kort skulle vara så smickrande just nu, därför kommer jag antagligen  lägga upp det imorgon istället! :)

Puss
2009-04-07 @ 21:21:44 Mode & Skönhet Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem tatuerade dig?

2009-04-07 @ 21:58:13
Postat av: Wendela

Alf Rosén :)

2009-04-07 @ 22:06:41
URL: http://wendelamedw.blogg.se/
Postat av: Mårten

När kommer bilden?

2009-04-10 @ 23:33:10
Postat av: Wendela

Så fort jag lyckats ta en bra bild Mårten! Men det är svårt :P

2009-04-11 @ 00:19:46
URL: http://wendelamedw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0