Ice Ice baby!

Hejsan!

Slutade skolan tidigt idag, så vi bestämde oss för att köpa glass. Det var lättare sagt än gjort. Både jag, Amanda, Sofie och Sara var helt övertygade om att vi ville ha kulglass eller mjukglass och därför dög ingenting annat. Alla som kunde tänka sig sälja den sortens glass hade stängt idag också, så det slutade med att vi ungefär en timme senare gick till konsum och köpte glass i såna där kartonger. (På konsum träffade jag även en av mina trognaste läsare Sebastian, som praoade. Och äntligen förstår jag varför jag fick ett sms från honom där det stod att det var extrapris på blöjor på konsum). När vi väl kom ut i solen och skulle börja äta glassen så visade det sig att Mandis och Saras glass var helt isig, trots det tvingade de i sig den och sen smakade de kylskåp i munnen!

Nu ska jag plugga hela dagen fram till klockan 21, för att då blir det TV. Råkade nämligen få en skymt av reklamen till Spårlöst igår och han som sökte sina föräldrar var ju inte lite snygg. Därför ber jag er att ej kontakta mig mellan klockan 21.00-22.00! Tack!

Glöm heller inte bort att det kommer ett nytt gästblogginlägg ikväll! :)

Puss
2009-04-06 @ 16:20:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spårlöst heter det ju!! Efterlyst är kriminella människor!

2009-04-06 @ 16:46:18
Postat av: Wendela

Haha oj då! Fel av mig, vill helst inte ha en kriminell ;)

2009-04-06 @ 16:58:14
URL: http://wendelamedw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0