"Ibland brukar mina bikinitrosor åka ner på stranden"

Kom precis och tänka på vad Mia och jag pratade om igår precis innan vi somnade (ja, vi delar fortfarande säng och ja, jag har blivit retad för det i skolan).

Mia vände sig helt plötsligt väldigt hastigt om i sängen och jag konstaterar att hon var vaken. Jag frågar därför lite försiktigt om hon verkligen var vaken, försiktigt för att inte få en smäll som det kan vara stor risk för. "Neeeeej", skriker Mia. "Jag ligger och tänker på min bal och jag bara ramlar på gången hela tiden i mina tankar", fortsätter hon. Detta sätter även igång mina tankar och jag tillägger att ibland brukar jag tänka att jag går på en väg innan jag ska sova, men helt plötsligt ramlar jag ner i diket. I mina tankar kan jag verkligen inte gå rakt utan jag ramlar ner i diket om och om igen. Detta i sin tur satte igång en riktig diskussion mellan mig och min syster. Jag bestämde mig för att det var nog bäst att sova när hon sa:

"Ibland brukar jag tänka att jag står på en strand och mina bikinitrosor bara åker ner. Det spelar ingen roll hur många gånger jag drar upp dem eller om jag håller i dem stenhårt, de åker ändå ner. Det står också värsta snygga killen längre fram, men ju fler gånger mina trosor åker ner desto längre bort går han och till slut är han helt borta. Jävla bikinitrosa"!


Mia & jag!
2009-04-23 @ 20:23:47 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

du och mia måste ha sjukt roliga konversationer innan ni somnar! ni är så roliga:)

2009-04-23 @ 21:28:49
Postat av: Wendela

joo, jag kan ju säga att vår gemensamma säng förstör många timmars sömn varje natt! :)

2009-04-23 @ 21:38:56
URL: http://wendelamedw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0