Iakttagelser!

Har nu stationerat mig nere på min syster och pappas jobb där jag arbetar med min blogg. Jag och Mia funderar på att låna en kamera och gå ut i helgen för att ta kort. Jag känner att jag skulle vilja byta ut min bild med molnig bakgrund till en bild med sol nu när det är så fint väder. Det skulle vara fint till sommaren!

Jag sitter även och kollar på min systers små "pepp-lappar" eller vad man kallar det som hon har satt upp på väggen bredvid datorn. Antagligen försöker hon peppa sig själv de tråkiga dagarna på jobbet med små lappar med bland annat:
"Du jobbar iaf inte 48 timmar i sträck" och "Idag är det fredag. Försökt se livet  från den ljusa sidan"!

En av medarbetarna här på företaget verkar också ha dragit på sig en liten förkylning. Alex "hej" till mig när jag klev in genom dörren var så mesigt att jag undrar hur något litet virus kan kan göra så med en annars så stark röst. (Om han nu inte var förkyld, så måste det vara något annat fruktansvärt som har hänt, för att så här ska det inte vara)!

Jag ska också tillägga att godisskålen som inhandlades som kontorsinredning hit i panik häromdagen nästan är borta. Volymen i skålen har sjunkit drastiskt!

Mias "pepp-lappar"!


Flitigt arbetande!
2009-04-24 @ 14:34:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Alec

Till mitt försvar ska sägas.

Man måste i detta fall ta med i beräkningen att jag just var ifärd med att skälla på din odräglige far. Att gå från "barkingmode" till någonting som skulle låtit lite mera trevligt med ett så pass tvärt kast gjorde att det hela skar sej fullständigt i stämbanden.

Jag ska jobba vidare på detta och hoppas att när jag väl är fulltränad få användning för mina nyvunna färdigheter. :)

2009-04-24 @ 14:54:03
Postat av: Wendela

Nej, jag kan faktiskt inte säga riktigt om jag tror dig. Jag tror alltid att du har den rösten när du pratar med tjejer! :)

2009-04-24 @ 16:46:58
URL: http://wendelamedw.blogg.se/
Postat av: Alec

Shit. Jag måste tänka på det.. Om det är så illa måste jag ta mej i kragen ordentligt.



2009-04-24 @ 18:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0