Hur långt är det kvar till sommaren?

Har precis fått reda på att jag fick jobb på Astrid Lindgrens Värld i år igen och det känns så skönt! Jag ser verkligen fram emot sommaren nu! :)

Nu väntar jag på att min syster kommer hem, bara två timmar kvar nu! Jag börjar känna mig lite smått beroende av henne. Jag undrar om min sömn snart tar en helomvändning och jag inte alls kan sova utan henne. Vi ska fixa lite för att ikväll blir det party, party party! Alltså lika med att jag inte har en aning om kvällen kommer te sig. Sist vi planerade en sån här kväll hamnade jag ju på Harrys, utan leg, utan åldern inne, utan pengar, utan att veta vart mina vänner var och med jackan i handen!

Puss


Idag ville valde jag att ta på mig ganska somriga kläder :)
2009-04-03 @ 15:24:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

var på alv? :)

2009-04-03 @ 21:58:54
Postat av: Wendela

I år ska jag jobba i Pippiglass :)

2009-04-04 @ 12:56:39
URL: http://wendelamedw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0