Ett nytt par i samlingen!

Hej!

Som jag skrev en annan gång så är min kära mor besatt av solglasögon, (här är det inlägget) och nu har hon uttökat sin solglasögonsamling med ännu ett par. Dessa silvriga pilotbågar som enligt henne själv är "De bästa hon haft"!

Men nu har det uppstått ett litet problem, solglasögonen är nämligen spårlöst försvunna. Om du har sett dessa solglasögon som är på vift kontakta mig. När jag ändå är igång och efterlyser solglasögon kan jag ju även efterlysa min systers stora svarta solglasögon som försvann för någon månad sedan! :)

Förresten, glöm inte bort att du kan prenumenera på min blogg via bloglovin, tryck bara på ikonen här till vänster. På bloglovin kan du samla alla de bloggar du läser och se direkt när någon av dem gjort ett nytt inlägg!

Nej, ut i solen med er! På återseende!

Mamma i sina bästaste solglasögon!



2009-04-24 @ 12:07:24 Mode & Skönhet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0