Solglasögonfetisch

Min mamma har en extrem solglasögonfetisch. Varje sommar köper hon ungefär sjutton nya och hon använder allihop, plus alla de gamla hon har. (Faktiskt så är ett av mina starkaste barndomsminnen ett par av hennes solglasögon. De hade djurmönstrade bågar). Nu när våren har kommit lite har hon, precis som jag, fått extrema vårkänslor, så hon drog fram några av sina solglasögon och la dem på bordet. Och det var inte ens alla!

Bör även tilläggas att min syster har en liknande fetisch. Men då handlar det mer om att pilla i puder och foundations. Framförallt på Konsum. Lustigt det där!

Nu ska mamma och jag lyssna på Roxette!

Puss


Några av mammas solglasögon. Hon pekar på sina favoriter.


Grym låt med Roxette som man blir på bra humör av!
2009-03-19 @ 16:24:24 Mode & Skönhet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0