Ett bra aprilskämt?

Hej!

Har haft uppsatsskrivning hela förmiddagen vilket jag tror gick bra. Jag valde att skriva om äktenskapet och om kärleken är evig, just eftersom att jag har så mycket åsikter om det. Jag hoppas att jag framställde det på ett bra sätt.

Idag är det ju 1 april också. Jag kom på det undefär 32 sekunde innan Mia skulle åka till jobbet, så jag drog fram något panikskämt om att någon hade slängt ut en tv på terassen nedanför vårt hus. Mia sprang förvånat fram till fönstret och tittade åt alla håll, men hon såg ingen tv ligga där. "April april", sa jag och Mia tittade surt på mig innan hon gick ut genom dörren och åkte till jobbet. Ganska misslyckat. Det enda jag lyckades med var att försena henne någon minut! Om någon kan hjälpa mig att komma på ett bättre aprilskämt tills ikväll får ni gärna tala om det!

Nu ska jag iväg och ha min sista lektion, idrott! Jag hoppas ni inte glömmer bort att anmäla er till min tävling där ni kan vinna massa solkrämer. Läs mer här!

Hej!
2009-04-01 @ 12:04:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0