En parantes till gästbloggaren!

Denna dagen har varit precis som en vanlig sommardag. Först la vi ut en filt på trädgården som vi solade på en stund, innan David och Fidde (Fidde som chockade både grannarna och grannarnas hundar med att inte ha någon tröja på sig) kom hit och vi åkte och köpte glass. Sedan åkte vi till Nossen och badade fötterna och plaskade lite.

En liten parantessom till de här gäsbloggarna jag har haft, som denna gången kommer ifrån mig är: Killar, om ni har mer hår på bröstet än på huvududet. Gör någonting åt det! :)

På återseende!

Jag och Mia äter glass!



 

Fidde med sin fina Mercedes som är lika gammal som mig :)


Ett minibad! Isen som ligger kvar i bakgrunden förstör lite dock!
2009-04-04 @ 17:28:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska bara se hur fin stjärnan är nu när jag har fått på sommarfälgarna;P

2009-04-08 @ 19:29:48
Postat av: Wendela

hahaha

2009-04-08 @ 19:34:12
URL: http://wendelamedw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0