Brasilianarens återkomst!

Imorse när jag och Mia satt och åt frukost fick vi en fasansfull nyhet. Mia satt och läste sportsidorna i Vimmerbytidningen när jag helt plötsligt ser att hennes ansiktsuttyck förändras. Hon kollar upp på mig och säger "Brassarna som kysste oss är på väg tillbaka till stan". Jag slet åt mig tidningen och när jag läste lite mer ingående såg jag orden " ***** anländer till Gullringen idag". Oj då, det är nog bäst att stanna inne ett par dagar! Även brassen som kysste min syster kan vara på väg tillbaka!

Läs här om när jag blev kysst av en brasilianare!

Nu ska jag ut i solen! Ha en underbar dag! :)


Ur Vimmerby tidning!
2009-04-03 @ 12:06:45 Humor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0