EN LITEN LISTA!

Gör en liten lista av den simpla anledningen att min syster har gjort den. Jag vill ju vara precis som henne! Dessutom står jag i valet och kvalet mellan datorn och matteboken. Valet faller självklart på matteboken! Eller?

Höger- eller vänsterhänt? - Höger
Humör just nu? - Ganska uttråkad
Favoritgodis? - Choklad
Äter absolut inte? - Ketchup
Kläder just nu? - Rosa mjukisdress, as always
Musik just nu? - Rihanna - Russian Roulette
Vad sa du senast? - "Jag ljuger inte!" till mamma
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du då välja? - Typ 1800-talet då kvinnorna hade såna där fina, stora klänningar på sig.
Sommarplaner? - Jobba i Italien
Fisk eller badkruka? - Fisk utomlands, badkruka i Sverige
Saft eller alkohol? - Alkohol, ogillar saft väldigt mycket
Hur många kuddar sover du med? - Fyra vanliga kuddar, två större kuddar, en gosedjursgris och en gosedjurshund
Favoritväder - Varmt och sol
Tre saker/personer att ta med till en öde ö? - Min syster, facebook och en biljett tillbaka
Spelar du nåt instrument - Nej, tack gode gud
Morgon- eller nattmänniska - Natt
Sparare eller slösare - Sparar ganska mycket
Bästa film - Black Jack :)
Tror på liv på andra planeter - Något måste det finnas
Kommer du ihåg din första kärlek - Ja
Älskar du henne/honom fortfarande? - Nej
Har du några homosexuella vänner? - Nej, det tror jag inte. Men vill gärna ha :)
Tror du på mirakel? - Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? - Kanske
Ser du dig själv som tolerant mot andra? - Nej
Ser du på kärleken som ett misstag? - Nej
Hur många barn vill du ha? - Två eller tre eller inga alls
Bio eller promenad? - Bio
Är du kittlig? - Ja
Snarkar du? - Nej, det hoppas jag inte
Stjärntecken? - Våg
Rädd för insekter? - Nej, men det är äckligt
Största svaghet? - Att talet ofta är lite snabbare än hjärnan
Största styrka? - Mitt lugn, jag bryr mig inte så mycket om vad folk tycker och får sällan panik över något
Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du välja? - Kunna göra mig osynlig
Vad vill du jobba med? - Helst vill jag bli fastighetsmäklare
Chips, morötter eller godis? - Godis
Pizza eller hamburgare? - Pizza
Skriver du dagbok? - Blogg?
Tatueringar? - En text på foten
Stökigt eller välstädat hemma? - Välstädat när mamma är hemma
Gungar du på stolen? - Ja, det gör jag nog
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? - Nej, skulle aldrig våga. Men gärna fallskärm
Vilken hand håller du gaffeln i? - Höger
Är du rädd för blod? - Ja, ganska
Saltar du på maten? - Ja, alldeles för mycket
Gillar du att sjunga? - Ja, men det gör nog ingen annan
Anser du att du är stark? - Fysiskt, ja
Brukar du sola? - Älskar att sola
Vad gör du om du får hicka? - Reagerar inte, jag har hicka konstant typ
Röker du? - Nej
Snusar du? - Nej
Kaffe, te eller inget? - Inget
Har du en besatthet? - Facebook?
Bästa platsen du besökt? - Los Angeles
Drömresa? - Backpacka i Thailand, Vietnam, Kambodja, Malaysia och Indonesien
Största dröm? - Bo i ett hus i bergen i Malibu med utsikt över havet och stranden


2010-05-17 @ 16:50:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0