SEX AND THE CITY!

Jag längtar till den 27 maj så jag håller på att gå sönder. Efter att ha sett varje avsnitt av alla säsonger samt första filmen minst tre gånger behövs det verkligen en liten uppdatering. Jag pratar självklart om SEX AND THE CITY!

Jag pendlar ständigt mellan att vilja leva Singel-Sex and the city-liv i New York City eller gifta mig med en rik och snygg affärsman och vara hemmafru i Los Angeles. Hmmm!


Vem är du i SATC? Amanda säger att jag är en Samantha, men jag tror inte riktigt att jag är beredd att hålla med henne! ;)

2010-05-16 @ 19:37:10 TV & Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

carrie

2010-05-16 @ 19:38:17
Postat av: h

du är en samanta!

2010-05-17 @ 16:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0