KAMERA?

Tappat bort bloggnistan på grund av kameralöshet. Antar att Mia tar kort som bara den med min kamera nu i Staterna, medan jag sitter här med hennes krosskadade kamera. Försökte ta ett kort på mig själv, men eftersom displayen inte fungerar och jag inte vet hur man sätter på blixten med hjälp av att bara knapparna gav jag upp.

Deppar lite istället med min bästa vän, Spotify. Ska försöka öva på mina "Ta kort utan att se vad jag tar kort på"-skills imorgon! Haj haj!


Big, big, big love!

2010-05-05 @ 19:57:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tinde

Sjukt snygg bild i headern :)



om du orkar ta dig tid att svara på detta vore jag jättetacksam. jag har nämligen i två dagar försökt få ett mellanrum mellan headern och texten, och menyn och texten, men jag kan itne lyckas? är det margin man ska ändra på eller padding? och vilken kod är det?

2010-05-06 @ 08:34:24
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0