1 MÅNAD KVAR TILL ITALIEN!

Slog mig precis att det bara är en månad (minus två dagar) kvar tills jag lämnar Sverige för att bosätta mig i Italien och jobba som nanny i 2,5 månader. Underbart! Kommer kännas tungt att veta att man inte kan delta i en enda grillkväll i sommar, men samtidigt får jag leva mitt bland alla italenare vid medelhavet hela sommaren.

Under sommaren lovar jag att blogga varje dag. Förhoppningsvis har jag då ett lite mer intressant liv att skriva om än vad jag har nu! Jag måste nog blogga för att mamma inte ska bli arg. Stackars mamma och pappa. En dotter i USA och en dotter i Italien.





2010-05-16 @ 15:01:38 Au Pair i Italien Permalink


Kommentarer
Postat av: Ziggy

Hoppas du får det bra :D

2010-05-16 @ 20:11:47
URL: http://ceciliaboberg.webblogg.se/
Postat av: Anonym

åhhh, vad underbart det låter! Men hur får ni alla kontakter? Du med folk i Italien & din syster med de i USA? Kan du inte göra ett inlägg om det, tror det är fler än jag som undrar ;p är nämligen sugen på att åka iväg som nanny med!

2010-05-17 @ 17:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0