Väderguru?

Jag har visst råkat bli väderbesatt och är inne varje dag och kollar prognoserna på internet. Så här ser det ut de närmsta 10 dagarna (Jag har själv målat lite i bilden:)):



Grönt betyder att vädret är godkänt enligt mig, till exempel plusgrader, sol eller bäst av allt, regn.
Gult betyder är vädret är okej och jag kan vakna på morgonen utan att bryta ihop.
Rött betyder att vädret absolut inte är okej, till exempel SNÖ.

På tal om sommaren (som det här egentligen handlar om, underförstått) så har jag idag tackat nej till en sommar på ALV. Och det tog verkligen emot. Trots att jag ska spendera sommaren i de vackraste delarna av Italien så är jag lite ledsen. Hur ska jag klara en hel sommar utan Astrid Lindgrens Värld? Jag ska i alla fall hälsa på!

2010-03-18 @ 20:23:31 Au Pair i Italien Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0