15 SAKER JAG VILL GÖRA INNAN JAG DÖR!

Tänkte göra en 15 saker att göra innan jag dör-lista! Tycker att mina läsare är extremt dåliga på att kommentera. Så jag tycker att vi gör så att alla som läser det här inlägget slänger in en kommentar. Vad vill du göra innan du dör? Här kommer i alla fall min lista (utan någon speciell ordning).

1. Hoppa fallskärm
2. Prova på att vara brunett och ha dreads i håret
3. Bo i ett fint hus där jag ska ha världens största walk-in-closet fylld med kläder
4. Göra en stor tatuering någonstans på kroppen
5. Bo i USA, Australien och Italien
6. Resa tills jag har besökt alla länder i världen
7. Åka upp i rymden och gå på månen
8. Vinna på Triss (eller alternativt bli rik på något annat sätt)
9. Träffa Maria Montazami
10. Byta efternamn
11. Utbilda mig till något jag verkligen vill jobba med
12. Fotografera mig själv med Hollywoodskylten i bakgrunden
13. Förhindra våltäkter och misshandel mot kvinnor
14. Springa naken på en offentlig plats
15. Dö vacker








2010-03-28 @ 18:34:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: FANNY <3

Åh tack :D

Detsamma, detsamma, älskar din header! Kul att göra en lista med saker man vill göra i livet :P



Har en hel del saker som jag också skulle vilja göra när jag tänker efter ! Ha en skön söndag ♥

2010-03-28 @ 19:26:38
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill med hoppa fallskärm, och så skulle jag vilja resa jorden runt :)

2010-03-28 @ 19:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0