PINSAMT!

Har precis kollat igenom hela min gamla bilddagbok och jag kan bara säga att nu ska den bort. Det var nog det pinsammaste jag gjort på länge. Ett återkommande tema i min bilddagbok var att jag ständigt skrev om kändiskillar jag var förälskad i. Och det kunde vara alla olika slags män mellan Johan Palm från Idol och Columbus Short från Stomp the yard. Min smak är väl lite annorlunda nu, förutom att Columbus Short fortfarande kan vara det vackraste jag sett. Johan Palm däremot, njaa.

Snodde även den här listan från min BDB (som det så fint heter) för att så snabbt som möjligt glömma bort hur pinsam jag var för bara några år sedan.



OM MIG
Namn - Wendela
Född - 20 september
Hemstad - Mariannelund?
Ögonfärg - Blå
Hårfärg - Blond
Längd - 167
Högerhänt/vänsterhänt - Högerhänt
Civilstatus - Boyfriend
Värsta ovanor - Prata först, tänka sen
Skostorlek - 38
Är dina föräldrar skilda - Ja
Skor i dag - Converse
Rädslor - Katter och höga höjder
Mål för året - Uppleva nya saker
Det första du tänker på när du vaknar - Sova lite till
När går du & lägger dig - Alldeles för sent
Mest saknade - Min syster och mina gamla Mariannelundsvänner

ANTAL
antal personer du kysst - har inte räknat
antal syskon - ett
antal piercings - inga
antal tatueringar - en på foten

FRAMTIDEN
namn på barn - Molly :)
vad vill du bli när du blir gammal - Vacker
drömjobbet - Makeup artist

FAVORIT
mat - bearnaisesås :)
sport - hockey ;)
djur - hund om jag måste välja
glass - daaaajmglass
godis - choklad
låt - just nu, Try to sleep with a broken heart
nummer - 14
tuggummi - mintsmak
helgdag - lördag
årstid - sommar
tandkrämsmak - inte en aning
radiostation - mix megapol


HAR DU NÅNSIN
varit kär - ja
blivit dissad - ja
rymt hemifrån - nej
föreställt dig ditt ragg naken - ja
skolkat - ja
sovit utomhus - ja
gråtit i skolan - jaa
spytt i skolan - nej
velat bli modell - när jag var liten kanske
gjort något dumt som du skrattar åt i dag - Självklart
sett en död människa - nej
druckit alkohol - Jaa
använt droger - nej
ätit sushi - japp
retats - aaa


THIS OR THAT
cider eller öl - cider
pepsi/cola - inget av de
mc donalds/burger king - mc donalds
kärlek eller sex - Kärlek
choklad/vanilj - choklad
jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
kött/veg - kött
tv/film - desperate housewives och film
gitarr/trummor - inget ?
adidas/nike - inte en aning
kinesiskt/mexikanskt - kinesiskt
kakor/paj - kakor :)
mtv/vh1 - mtv
blind/döv - döv


KAN DU
gå ner i splitt? - nepp
skriva med båda händerna - jo, men de blir fult med vänster
vissla - jadå
blåsa en bubbla - japp
ha dina ögon i kors - nej, men ja har försöker ofta
nudda näsan med tungan - nääästan


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade - mamma
du pratade med - mamma
du msnade med - Peter
du kramade - Amanda tror jag
du skällde på - mamma :)

SENAST DU
skrattade - nyss :)
grät - igår
filmen du såg - kommer inte riktigt ihåg
tuggade tuggummi - innan idag
drog ett skämt - hela tiden


VAR ÄR DU
vad ser man utanför ditt fönster - parkering, väg, ett annat hus och kyrktornet :)
lyssnar du på musik nu - yes
vad har du på dig - mysbyxor och t-shirt
vad är det på din musmatta - har ingen


HAR DU NÅGONSIN
blivit kallad hora - jaaa
ljugit om din ålder - jaa
bråkat utan anledning - ja


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
druckit alkohol - Ja
rökt - neej
shoppat - japp
skejtat - neej
bakat - nej
motionerat - tveksamt
solat - jaa


Liten Wendela gick i 7:an. Herregud!

2010-03-25 @ 15:57:46 Humor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0