SÅ DET KAN GÅ!

Mitt i allt packande kom jag att tänka på en väldigt underhållande incident. Året var 2007, månaden var september. Jag var på väg till Landvetter med min familj för att spendera en vecka i Turkiet. På vägen till flygplatsen stannade vi i Jönköping för att shoppa lite på A6. Min syster klagade konstant på att att hennes byxor kändes konstiga, de satt inte riktigt som de brukade göra. Detta var dock inget jag ägnade någon större uppmärksamhet förrän vi ett tag senare skulle besöka toaletten. Jag och Mia gick in på toan och hon drog ner byxorna och ut faller ett par trosor som har legat i byxbenet hela dagen. Och inte vilka trosor som helst, utan ett par enorma mormorstrosor. Inte undra på att byxorna kändes knöliga.


Förövrigt hade vi en trevlig resa. Här är ett kort på mig och en.. farbror som råkade komma med. (Sätter 1000 kronor på att det är en tysk turist).

2010-03-29 @ 20:29:24 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra mage han har :D

2010-03-29 @ 22:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0