Mitt oglammiga liv!

Läse precis på min systers blogg att hennes helg inte riktigt blev som hon hade tänkt sig. Det blev inte min heller. Hade planerat att vara hemma och kanske äta godis (vad gör man annars en lördagkväll liksom) men istället åkte vi till Pumpen och dansade helt spiknykter. Gillar att man kan ha roligt utan en enda droppe alkohol i kroppen (det är sant, jag smakade inte ens)!

Dock är väl den stora skillnaden att medan hon åkte runt, säkert i en cool bil, och kollade på hus i Beverly Hills, satt jag och trängdes i baksätet på en liten audi med tre killar som väger kanske dubbelt så mycket som mig. Lite oglammigt liv jag har.

Och nu ska jag tydligen på handbollsmatch i Hultsfred. Jag menar, vad är ens handboll för något?

2010-03-21 @ 14:43:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0