Los Angeles To Do-List!

Nu när jag ändå är inne på min stundande USA-resa kan jag lika gärna fortsätta. Kanske att den plötsliga längtan till den 2 april beror på att det snöade imorse när jag vaknade och att jag skulle ge vad som helst för sol och några fler plusgrader. Hur som helst så har jag gjort en liten lista på vad vi ska göra (eller i alla fall vad jag vill göra) när jag befinner mig i Staterna!

- Besöka Pacific Palisades där min syster bor.
- Besöka Santa Monica som ligger nära hennes hem.
- Besöka Beverly Hills, Malibu, Venice Beach och allt vad det heter, som ligger i närheten.
- Besöka Manhattan Beach där the O.C spelas in. The Bait Shop är ett MÅSTE!
- Los Angeles Downtown, Rodeo Drive, Sunset Blvd, Hollywood, Walk of fame
- Universal Studios och besöka självaste Wisteria Lane och leka desperat hemmafru.
- Se HOLLYWOODSKYLTEN! Antagligen även turista ordentligt och ta massa kort på mig framför den.
- Gå på NHL-match (mest för att reta min hockeyälskande pojkvän).
- Leka på stranden och vid poolen med Mias söta värdbarn Brittney och Nylah.
- Låta den hårälskade Brittney pilla i mitt hår. Underbart!
- Självklart shoppa massa på Forever 21.

Jag känner redan nu att jag kommer förälska mig rejält i den här staden.















2010-03-17 @ 19:43:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0