JAG VILL HA EN BÖGKOMPIS!

Jag har tänkt och tänkt idag. Och det jag har kommit fram till är att jag verkligen vill ha en bögkompis!

Ja precis, en bögkompis. Inte en smygbög, utan en riktig bög som står för sin sexuella läggning. Tänk att ha en manlig tjejkompis som älskar att shoppa, fika, sminka sig, fixa naglarna (på mig) och spana på killar. Och självklart ska han vara supersnygg, vältränad och ha bra klädstil. Problemet med heterosexuella killar är att de flesta är homofober och totalt obögiga och problemet med tjejer är att de många (jag säger inte alla) är så torra. En homoseuxuell man blir nog en perfekt blandning som både har manlighet (lite, förhoppningsvis), skön humor och den öppenhet jag vill ha.

Så snälla, anmäl dig frivilligt som min bögkompis???


Carrie Bradshaw är lyckligt lottad som har en riktig bögkompis!

2010-03-24 @ 21:57:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bart

varför liksom?

2010-03-24 @ 22:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0