Jag skrattar ihjäl mig!

Jag har visst tillfälligt glömt bort att min blogg existerar, men loggade nu in för att de om det hade hänt något nytt. Och det kan man ju lugnt säga att det har. En liten, liten kommentar som gjorde hela min dag. Kommer att skratta ända tills jag går och lägger mig.

Laddade ju nämligen upp bilden ovan i min blogg för ett par dagar sedan och har nu fått den här kommentaren:



Tack du som skrev denna kommentar, hela min dag är gjord. Linda har ännu en gång fått höra att hon är lik Nanne Grönwall och jag bara älskar det. Ska nog faktiskt ringa henne och berätta nu. Hon kommer inte bli glad, men som sagt, JAG ÄLSKAR DET :)
Hahahahahahahahahahahahaahhaha

 

2010-03-04 @ 18:46:05 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha! Jag har alltid tyckt att hon är jättelik Nanne grönwall. "Sistah from another mother?" (Fan det låter bättre med brother..)

2010-03-04 @ 20:27:50
Postat av: Therese

Det är hon ju inte alls :S

2010-03-04 @ 21:55:17
URL: http://theresebunk.bloggplatsen.se
Postat av: Dunkin donuts

Tycker ni allt är lika Nanne allihopa! Ett gäng Nannar är vad jag ser!

2010-03-05 @ 12:14:33
Postat av: emilia, Au pair i Los Altos, California

Även jag sa det till Michaela när hon var här. Kvinnan är ju sjukt lik henne, fast i ungare och snyggare format =)

2010-03-09 @ 19:21:19
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0