I am leaving för the sun!

Hemma från skolan nu. Jag kan inte tro att det är sant, men snön börjar smälta. När jag genade över den vanligtvis stenhårda snön sjönk jag idag ner istället. Ingen är lyckligare än jag! Nu ska jag gå bort till den "riktiga" solen och sola en sväng. Faktiskt så är det så att om man tänker att man ligger på en vit strand med det blåa havet omkring sig så känns det som att man gör det. Faktiskt!

Så länge slänger jag in en bild på det roligaste som har hänt i skolan det här året. Amanda får en klick smör i pannan, som börjar smälta och rinna ner i ansiktet. Nu är det inte längre bara jag som går under smeknamnet Smör.

De som inte såg det lär ha hört det så mycket som vi skrattade!



2010-03-18 @ 15:36:42 Solning Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0