Hmm?

Äntligen fredag och endast två veckor kvar tills jag åker till USA!!!! :)

Jag har ett fullspäckat fredagsschema idag. Absolut på prio ett ligger städa. Mamma kommer hem idag efter att jag har haft en veckas föräldrarledighet(?)! Som vanligt när jag har varit hemma ensam ser det ut som att det kan ha varit en jordbävning och en orkan här. Och som vanligt väntar jag alltid till sista dagen innan jag städar. Dessutom varvas detta med att läsa alla sms Linda skickar hela tiden. Inte en lugn stund!

Men först ska jag googla lite på vem den där Natalie som Ola sjunger om kan vara. Det kan ju i alla fall inte vara Maria Montazami, för hon lever ju inte. Eller?


Har nu förstått hur jag tar bilder med min webcam. Men kvaliten, hmm?

2010-03-19 @ 13:56:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0