Har du dåligt med pengar-tips?

Tänkte tipsa om världens bästa grej. Jag antar att de flesta redan har hört talas om det, men kanske inte provat.

Sälj dina gamla kläder på tradera!!!!!!

Det går att sälja precis vad som helst. Jag rensar min garderob jätteofta och säljer kläderna för att sedan köpa nya för pengarna. (En ond kedja kanske?) Första gången jag och min syster sålde efter en stor garderobsrensning tjänade vi 1300 kronor. Är inte det perfekt för oss fattiga studenter som en tendens till shopoholic-vanor?

Klicka på bilden nedan, och registrera dig som medlem och börja sälj dina gamla kläder. Bättre att någon annan använder dem än att de tar plats i garderoben! :)

2010-03-17 @ 15:31:16 Mode & Skönhet Permalink


Kommentarer
Postat av: J

Älskar Tradera :)

Man kan ju köpa vad som helst där med

2010-03-17 @ 16:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0