FOREVER FOREVER21!

Min absoluta favoritserie Sex and the city visades idag på tv, dock utan större uppmärksamhet från mig eftersom jag har sett varje avsnitt minst tre gånger. Carries passion för sko väckte mina tankar till Los Angeles. Om två och en halv vecka kommer jag äntligen befinna mig hos min älskade syster, bästa vän och själsfrände på andra sidan jorden. Och det bästa är ju att det inte bara är hon som befinner sig där, utan även forever21!

Har nu kollat igenom hela hemsidan och gjort en liten inköpslista. Här är ungefär en procent av vad som står på min MÅSTE HA FRÅN FOREVER 21-lista!


Forever21.com

2010-03-17 @ 16:35:20 Mode & Skönhet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0