En shopaholics bekännelser?

Har ätit på resturangskolan idag och jag är fortfarande mätt, 4 timmar senare. Tog en sväng förbi Lidex på vägen tillbaka till skolan och där hittade jag ett Love at first sight-plagg. Mums. Att jag dock inte har råd, med tanke på min stränga budget innan min USA-resa ser jag inte som ett problem. Istället ser jag det som en investering inför resan. Ett sådant plagg behöver man ju bara om man ska spendera två veckor i California! :)

Snabbt inlägg innan jag ska iväg till jobbet. Ikväll ska ni får möta två av mina nyfunna vänner i ett litet mini-bildspel!

Pusshej



149 kronor på Lindex barnavdelning :D

2010-03-22 @ 16:37:28 Mode & Skönhet Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

NICE

2010-03-22 @ 21:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0