NU DRAAAR JAG!

Känner att det är dags att ge lite liv åt min blogg igen eftersom jag faktiskt drar imorgon. Och mamma och pappa måste ju veta att jag lever, därför har jag lovat mig själv att uppdatera minst en gång om dagen. Nu är väskorna färdigpackade och inatt klockan 3.00 går bilen mot Skavsta (jag kör självfallet) och vid 7.00 går flyget mot ROMA! Just nu känns det väldigt spännande och nervöst samtidigt som det är tråkigt att inte vara hemma över den svenska sommaren. Men jag tror att min sommar kommer bli grym ändå! Nu ska jag ut på ÄVENTYR!

All kärlek åt Amanda Lundberg som jag lämnar hemma :( Herman, lova att ta hand om henne! :)

Jag lovar att meddela om kvaliteten på italenarna så fort jag får tillfälle! Later!


2010-06-13 @ 20:54:44 Au Pair i Italien Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

åha vad jag saknar dig Wendela! <3 <3 <3 <3

2010-06-17 @ 17:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0