Mina vårplaner!

Btw, så har jag nu bokat min flygbiljett till Italien där jag ska jobba hela sommren! Och det verkar även som att min syster som befinner sig i USA och jobbar som au pair just nu har fått en ny hostfamily, eftersom den förra inte var så bra.

Detta är även glädjande för mig eftersom jag då förhoppningsvis ska spendera två veckor i LA i vår! Åååååh :)


Kanske två veckor i LA ju april!


Två veckor i Neapel i juni!


Två månader i Maratea i juli och augusti! Där jag ska leka med världens sötaste barn på en strand hela sommaren :) I like mina planer! :)

2010-01-29 @ 15:06:22 Au Pair i Italien Permalink


Kommentarer
Postat av: :)

Inte alls avis :P

2010-01-29 @ 15:41:28
Postat av: Linnea

så himla kul! :) älska att resa!

2010-02-15 @ 20:15:21
URL: http://somuchisnotenough.blogg.se/
Postat av: Tinde

Gud vad kul!!! hur kom du i kontakt med den familjen?

2010-05-06 @ 08:33:08
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0