Mamma, jag har städat!

Det är heeeelt sjukt vad stökigt det blir när man är ensam hemma i en vecka. Har spenderat ca en timme nu med att dammsuga, diska och torka och jag tycket ändå inte att det blir bättre. Dock kan det bero på att jag för tillfället är lite hög på LÖK. "Råkade" nämligen dammsuga upp en helt lök för ett par veckor sedan när jag tappade en skål med hackad lök på golvet. Varje gång man ska dammsuga nu osar det lök i hela lägenheten.

Så, jag har städat. Jag väntade inte till sista dagen, som mamma sa att jag inte skulle göra. Utan jag väntade till näst sista dagen. Hoppas du läser det här mamma, annars var det i onödan. Tack!


MAMMA, jag och Mia. Observera våra frisyrer. Mias frilla ser ungefär ut som min gör när jag vaknar en bakisdag, jag har svart hår, och mammas är bara stooort. Jag hoppas innerligt att den där luggen inte ligger i generna!

2010-01-21 @ 14:49:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha, du är ju förvrängd! ;) Kanske därför!!! PUSSS

2010-01-24 @ 20:13:23
URL: http://michaelanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0