Ett levande bevis på...

Igår satt Linda och jag och pluggade till mitt naturkunskapsprov (åh så roligt) när jag gjorde ett konstanterande:
Jag: "Efter sommaren kommer ju hösten"
Linda (kollar på mig med stooora ögon): "Va? Neee?"

Ungefär fem minuter senare skulle jag titta om hon fortfarande var lika borta...
Jag: "Linda, vilken årstid kommer efter våren?"
Linda (kollar ännu en gång på mig med stora ögon): "Hösten va?"

Nu har jag verkligen hittat ett levande bevis på att man inte behöver vara smart för att gå natur! ;)


Linda är en liten grym tjej, va?

 

2010-01-20 @ 20:15:35 Humor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

gick hon natur?

2010-01-21 @ 14:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0