ÅR 2009!

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Ja, men inget jag kommer på nu?

 2.Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften, men om jag hade haft hade jag inte hållt dem :)

3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, bara bekanta

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Frankrike och Egypten

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ett eget rum och en egen säng :)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
17 augusti

8. Vad var din största framgång 2009?
"Hur du kommer in på krogen när du är minderårig"

9. Största misstaget?
Att jag råkade erkänna för en vakt att jag var minderårig

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Alltid frisk. Fysiskt.

11. Bästa köpet?
Allt, förutom alla teknikprylar som håller i högst 3 månader

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det hoppas jag verkligen, men kommer inte på vad

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
When love takes over ;)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Upp och ner

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Tänkt innan jag pratat :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Pratat innan jag tänkt?

18. Blev du kär i år? 
Ja

19. Favoritprogram på TV?
Alla underhållande dokusåpor och Desperate Housewives

20. Bästa boken du läste i år?
Kommer inte ihåg

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Spendera dagen med mina nära och kära

22. Något du önskade dig men inte fick?
En normal syster?

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade :)

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja?

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Trååååkig. Är för trött för att tänka när jag klär på mig på morgonen

26. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Megan Fox ;)

28. Vem saknade du?
Mina gamla vänner :(

29. De bästa nya människorna du träffade? 
LINDA GUNNARSSON! :)

Planer för 2010?
Forsätta leva och förhoppningsvis spendera sommaren i USA (tvinga mig på hos Mia?)

GOTT NYTT ÅR :)


2010-01-02 @ 23:50:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

ÄLSKLING!!!!!!!!!!!!!! :)

2010-01-07 @ 17:48:16
URL: http://gunnarssonlinda.blogg.se/
Postat av: m

vad gör du ens inne på krogarna när du inte har någonting där att göra? :s

2010-01-08 @ 22:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0