VAR ÄR MINA LÄSARE?

Bröt precis ihop lite. Loggade in på min blogg för första gången på flera veckor och insåg att jag har tappat mina läsare!!!!!!

Trots att jag inte har skrivit ordentligt sedan i våras så har några trogna läsare hängt kvar här varje dag sedan dess (om man ska tro statistiken), men nu hade ytterligare 50 % försvunnit. Katastrof! Och jag måste börja ta tag i det här igen! (Det som det egentligen handlar om är att min systers blogg nu har mer läsare än min, och jag måste vinna kampen. Fast att hon bor i Los Angeles och jag i Vimmerby, kanske tyvärr avgör kampen).

Först och främst skulle jag vilja göra min blogg (området där man skriver) lite bredare. Någon som vet hur?

Sen skulle jag också vilja fråga om det är okej att äta upp en hel toffifeeask en helt vanlig onsdag? Jag mår lite illa nu...

Nu blir det hemligt uppdrag innan jag ska på hockey! Gratis är bäst?

Pusssss

2010-02-17 @ 15:10:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi är ju här :D

2010-02-17 @ 17:51:12
Postat av: lillan

härmed en ny läsare iaf baby!

öka breddsiffrorna på content bara så ska de nog bli bredare skaru se!

2010-02-18 @ 19:30:49
URL: http://andreuu.blogg.se/
Postat av: Linnet

Precis börjat följa dig :) tips kan va att se till att marknadsföra dig bättre! Kommentera på andras bloggar, twittra, skriv bloggens namn lite här å var, statusen på facebook, länka..

Provocera om du känner för de? Det brukar kunna tända till i folk och diskuteras saker så sprids de..

Men man skaffar ovänner, se Kissie och Paow, många läsare men hur många gillar dem egentligen? Hatkärlek?

2010-03-02 @ 00:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0