SPOTIFY

Jag skulle behöva lite Spotify. Är det någon som vet hur man fixar det?

För det enda jag kan lyssna på just nu är min pojkväns sång. Igår när jag hade varit lite jobbig ett tag, så höll han fast mig och sjöng högt för mig som en slags bestraffning. Det kändes nästan som sådant där man kan bli psykiskt sjuk och få panik av (speciellt när man inte kan röra sig), så illa låter det.

Men, det är ju klart att det inte kan vara så lätt när man till och med bara får G i betyget, trots att man får MVG på alla prov, bara för att man sjunger riktigt dåligt. Stackars kille!

Så snälla, vill någon rädda mig?

2010-02-19 @ 15:36:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har invites kvar, så om du skriver ditt mail i ett inlägg kan jag skicka det till dig.

(kommer förmodligen glömma bort att kolla på din svarskommentar så bättre du skriver det i ett inglägg:D)

2010-02-19 @ 17:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0