MAT-VIN-ANSIKSTMASK-BAD-SMINK-MYSKVÄLL

Sarahs och mitt hockeyprojekt fungerade inte alls bra, så vi har istället bestämt oss för att ha en mat-vin-ansiktsmask-bad-smink-myskväll. Det går lika bra för mig. Kanske till och med bättre än att sitta och frysa i en ishall. Dessutom tänkte vi dokumentera kvällen (haha) med Sarahs systemkamera! :)

Kom hem från skolan och stan för ett tag sedan. Gick genom Källängen hem där jag hittade ett gäng som spelade fotboll och kubb. Trodde att det var en sommaraktivitet och inte något man gör när det är 20 minusgrader och 1,5 meter snö. Men antagligen så funkar det den här årstiden också.

Och nu är det äntligen LOV! :)

Förövrigt vill jag bara hälsa till min vän Linda. Smart drag där att slarva bort dina egna hörlurar, sno din systers och fly till Linköping och stanna där ett par veckor. Och så får jag som sitter här hemma reda ut dina misstag! Skärpning babe! :)


Ny tröja från Sarahs arbetsplats Downstairs som jag gillar! :D


Dock tål min morgonfrilla att diskuteras!


Denna bild är tillägnad till min kära syster som flydde till Amerikat. Så att du får en inblick i hur det nu ser ut på vårt genmensamma rum med vår gemensamma säng! (Dock är inte tavlan sned i verkligheten) :D


PUSS!

2010-02-19 @ 14:12:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ziggy

SV; ja det finns ju så mycket saker till sånna sjuka priser så man blir ju helt lyriskt XD



Visst :D lägger till dig på en gång

2010-02-19 @ 14:50:13
URL: http://ceciliaboberg.webblogg.se/
Postat av: Tess

Sv: Okej vad bra =) Ja visst kan vi följa varan genom blogglovin, jag lägger till dig nu =) Kram

2010-02-19 @ 14:59:13
URL: http://theresebunk.bloggplatsen.se
Postat av: Michaela

fast jag fattar nog inte riktigt hur du har möblerat om? fler bilder please? :)

2010-02-22 @ 08:36:18
URL: http://michaelanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0