BLOGG CLOSED!

Yes, nu stänger jag ner den här bloggen. Ett och ett halvt år och 493 inlägg (försökte nå 500-gränsen, men icke) tog det innan jag tröttnade helt. Har just nu varken inspiration eller tillräckligt roliga händelser i mitt liv för att ha något intressant att blogga om. Öppnar den eller mer troligt, gör en helt ny blogg, när mitt liv har fått lite fart igen. Till exempel när jag bor i LA???????

För dig som undrar varför min systers blogg är borta beror det på att hon har bytt värdfamilj i USA. Hon lever alltså fortfarande. Ska dock försöka övertala henne att skaffa en ny så att vi kan fortsätta läsa om hennes äventyr!

Avslutar med en liten bild på mig, Amanda och Hannah från igår!

Bye och thanks till de som fortfarande (ofattbart?) följer min blogg. På återseende! Ciao!

2010-08-01 @ 19:00:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maja

Men, har du åkt hem från Italien?! :o

Synd att du slutar blogga :(

2010-08-02 @ 11:01:05
URL: http://bitterhaggorna.blogspot.com
Postat av: Lotta

I will miss U! kram kram

2010-08-04 @ 16:49:13
Postat av: Anonym

Asså guu hade ni balkong ju vilken lyx asså, vet du det hade vi med.

2011-02-28 @ 03:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0