MALIBU AND THE POOL!

Har blivit lite blogglöst ett par dagar eftersom att i förrgår när jag skulle blogga hade Mia med sig kameran till UCLA och igår fungerade inte internet. Dock har vi inte gjort så mycket utan bara tagit det lugnt. I tisdags åkte vi med Nylah till en park i Malibu, lekte lite där och gick en sväng på stranden. Dessutom tog vi en sväng upp i bergen för att kolla på husen på vägen hem. Herregud säger jag bara, jag skulle kunna flytta in direkt i precis vilken hus som helst. På kvällen gick jag till gymmet (!?) när Mia åkte till UCLA och gick på sin Psykologiklass.

Igår startade dagen med att vi gick en två timmar lång promenad med barnvagnen på stranden från Pacific Palisades till Santa Monica. Och under Mias rast spenderade vi tre timmar vid poolen. I love it here!

























2010-04-09 @ 04:09:33 Resor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0