SANTA MONICA

Hej!

Idag var det Mias första jobbdag sedan jag kom hit och vi startade dagen med att lämna Brittney i skolan och åka till biblioteket med världens underbaraste och sötaste Nylah. Jag vet inte hur jag kommer stå ut här i två veckor utan att äta upp det vackra lilla barnet. När Mia slutade jobba åkte vi till Santa Monica för att shoppa lite. Jag älskade verkligen Santa Monica som har allt, både en fin strand och shopping nära varandra. Dock blev det en snabbis eftersom Mia skulle hem och jobba lite på kvällen igen. På vägen hem letade vi efter Tom Hanks, Whoopi Goldberg och Arnold Schwarzneggers hus. Eftersom vi körde genom nästan hela gatan lär vi har sett dem utan att vetat om det!

Nu ska jag googla lite på vart vår weekendtrip ska gå i helgen. Vi funderar på Palm Springs, Santa Barbara, Long Beach eller San Diego. Eller möjligtvis Grand Canyon och Las Vegas. Hmm, svårt val!

Efter det ska jag SOVA. Lider fortfarande av svår jetlag och somnar som en stock på kvällen och vaknar jättepigg klockan 7 på morgonen. Nu får min syster, som kan somna i princip varsomhelst, till och med stående, känna på hur det känns när någon somnar mitt i en konversation som jag har gjort de två senaste kvällarna!

PUSS


Världens sötaste Nylah


Santa Monica


Stranden och Santa Monica Pier i bakgrunden


Stranden och två beach houses. Är inte alls avundssjuk på de som bor där, inte alls

2010-04-06 @ 05:54:17 Resor Permalink


Kommentarer
Postat av: Lotta Nilsson

Hallå W, ser ut som du trivs, ha ha ha.... Ha det bästigast och hälsa LA, pussar och kramar från Svedala

2010-04-06 @ 12:12:49
Postat av: bella

I LA? Ha det bra!

2010-04-06 @ 19:35:49
URL: http://bellida.blogg.se/
Postat av: Emmie

Gud så AVIS jag är!. Vill Också till LA. :( Haha.

2010-04-07 @ 17:57:44
URL: http://emmielisch.blogg.se/
Postat av: amanda :)

Ser ut som att du är den enda som tycker att det är tillräckligt varmt för att bära shorts! Lägg märke till att alla kollar snett på dig ;) hehe puss

2010-04-07 @ 21:00:21
Postat av: amanda :)

Ser ut som att du är den enda som tycker att det är tillräckligt varmt för att bära shorts! Lägg märke till att alla kollar snett på dig ;) hehe puss

2010-04-07 @ 21:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0