JAG HAR SETT EN RIKTIG KÄNDIS!

HJag är framme i USA, jag lever, jag har haft en underbar första dag här i LA och jag har redan sett en riktigt stor kändis!

Landade igår på Los Angeles flygplats efter ett litet drama på i Houston där jag skulle byta plan. Jag gick till FEL gate och kom inte på det förrän 5 minuter innan avgång till mitt riktigt plan. Sprang som en galning rakt genom Houstons Flygplats, försökte hitta rätt gate samtidigt som jag försökte förhindra astmaattacken som jag kände var på väg. Vältränad, javisst!

Jag hann i alla fall med rätt plan och kom fram till huset efter att Mias värdpappa plockade upp mig på flygplatsen och hemma möttes jag av min ÄLSKADE SYSTER och hennes söta värdbarn Brittney.


Först och främst vill jag bara påpeka att jag ÄLSKAR Los Angeles och USA. När man kommer hit förstår man verkligen hur hämmade svenskar är. I Sverige är man dum i huvudet om man tittar på någon på tunnelbanan medan i USA pratar man med allt och alla.

Idag åkte vi först till Beverly Hills och gick och kollade på husen och i affären på Redeo Drive. Sedan åt vi på Cheescake Factory, och när vi sitter där säger Mia: "Kolla inte bakåt nu, men det står en kändis där". Självklart kollade jag bakåt och fick då se TYRA BANKS som står där! Jag tror verkligen att jag dog lite i den sekunden.

Bara en liten stund senare börjar en dam vid bordet bredvid prata med oss. Hon berättar att hon har en son som säkert skulle vilja träffa Mia, tar ett kort på henne och skickar iväg det till sin son direkt samtidigt som hon flörtar lite med servitören. Sedan kommer det fram att hennes son inte är vem som helst, utan en skådespelare vid namn Josh Peck som visst ska ha gjort flera kända filmer, bland annat med Tom Cruise. Ska nog googla honom lite nu!

Sedan åkte vi vidare till Hollywood, kollade på walk of fame, hollywoodskylten och shoppade lite!

Jag har i alla fall bestämt nu till 100 % vart mitt framtida hem kommer vara. Mamma, jag är inte säker på att jag kommer hem! Det var love at first sight mellan mig och Los Angeles! :)

Godnatt!













2010-04-04 @ 08:08:25 Resor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla nöjd /seb

2010-04-04 @ 13:30:26
Postat av: Heléna

ÅÅÅååååååååååååååååå......vad kul för dig Lella o va där med Mia! Kul o se bilderna!;)



Kramar

Heléna

2010-04-04 @ 19:23:27
Postat av: Michelle

Häftigt att ha sett en kändis! Härliga bilder förresten :)

2010-04-05 @ 21:43:24
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Becca

jag gråter när jag läser ! ha ha

2010-04-05 @ 23:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0